Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een bevestiging vanuit het systeem met een overzicht van de bestelde artikelen. Na onze controle bevestigen wij de bestelling, en ontvangt u de definitieve bevestiging, met de gegevens om de betaling te kunnen verrichten. U kunt bij ons op verschillende manieren betalen; de betalingsmogelijkheden zijn onder andere:
- Contante betaling (bij afhalen)
- PIN-betaling (bij afhalen)
- iDeal
- BanContact
- Overboeking
Moet ik vooruitbetalen als ik bestel?
Ja, indien de artikelen per post bezorgd worden, dient u uw bestelling vooraf te betalen. Dit geldt uiteraard niet als de bestelling wordt afgehaald in één van onze afhaalloacaties, u kunt de bestelling dan ook bij het afhalen betalen.
Hoe krijg ik mijn geld terug als ik iets terugstuur?
Wanneer u artikelen retour stuurt, vragen wij u om: een kopie van de factuur mee te zenden, de reden van retourneren te vermelden, uw bankgegevens te vermelden, de zending te adresseren aan 'Afdeling retour'. Voor een snelle afhandeling is het handig om per email de komst van de retourzending te melden. Wij weten dan dat de artikelen binnenkort bij ons retour komen.